juliaskarp

juliaskarp

Dag 2 i "storstan"

Kategori: Allmänt

I dag är jag en piggare Julia, men trots det så tog jag mig en powernap efter middagen!
Har sedan ätit jordgubbar och sett desperata hemmafruar, det är ungefär så min kväll har sett ut, kort och gott!

Vad händer till helgen? Skellefteå, Arvidsjaur, Turkey, eller vad händer?! Jag är sjukt sugen på det sista alternativet men vi får se vart det leder!

Nu ska jag lägga mig och mysa i sängen och kolla på ljusen som jag har tänt ovanför mig. God natt!

Bild från Stockholm

Kommentarer

  • Eva säger:

    kommer du på min student? ;) OM du gör det ska jag bjuda min söta kusin på en drink på krogen för du fyllt 18 feta år.! visst är det häääärligt?

    LÖÖÖVE JOOO!

    2009-06-03 | 16:48:11
    Bloggadress: http://evaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: