juliaskarp

juliaskarp

Dag 1 avklarad!

Kategori: Allmänt

Då var första dagen på jobbet avklarat! Har gått riktigt smidigt och fort idag så har inte hunnit vara särskilt trött förrän jag kom hem klockan 16.00 och bokstavligen hoppade i sängen varpå jag kort efter somnade och vaknade 18.30 - det kallar jag powernap! Jag får väl skylla mig själv med tanke på att vi låg uppe rätt sent och såg film! Eller så är jag bara lite ovan arbetstiderna, men det kommer, jag vet det! Jag ser fram emot att jobba faktiskt, alltid lika kul när pengarna rullar in!

Nu sitter jag nyduschad och inlindad i mitt grönprickiga täcke och lyssnar på Joshua Radin feat. Ingrid Michaelson samt saknar min pojkvän. Snälla helg, kom snart?!

Kommentarer

  • Joakim säger:

    I'll be there, i promise you that!!

    2009-06-22 | 22:15:27

Kommentera inlägget här: