juliaskarp

juliaskarp

Ledig!

Kategori: Allmänt

SOMMARLOV HERE I COME! Är inte länge kvar till skolan börjar och sommaren har bokstavligen sprungit förbi mig, har verkligen inte hängt med. Känns lite dåligt, har inte träffat mina kompisar och roat mig tillräckligt mycket känns det som! Men, det kommer ju förhoppningsvis en ny sommar nästa år! Nu har jag jobbat klart hos mamma på A-städ och jag måste ändå säga att det har gått bra och varit rätt kul! Visst är det jobbigt att stiga upp 06.30 på morgonen men det är jag nog inte ensam om att tycka!

Så nu checkar jag ut från Arvidsjaur och checkar in på Folkparksgatan i några dagar, det blir super!
Saknar mina små änglar så himla mycket, mitt hjärta skriker - so here I come Skellefteå!

(Har lämnat in min mobil på lagning och har nu en lånetelefon, men tyvärr så funkar det inte att överföra bilder till datorn, såklart. Men snart så!)

Trevlig helg alla!

Bild från festival

Kommentarer

  • e säger:

    jävla finaste du !. & ja, systrar är det bästa som finns !

    2009-08-14 | 00:58:25
    Bloggadress: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här: