juliaskarp

juliaskarp

Dear diary

Kategori: Allmänt

Bloggen får ta skada medan jag arbetar - varför? Jo: Jag jobbar 06.00 - 14.30, därefter powernapar jag till middagen, sen slänger jag mig framför tvn där jag blir varandes ett tag för att sedan duscha och släcka lampan. Så, nu vet ni vad jag håller på med, ingenting!  Men jag skyller väl på att jag dagarna är rätt intensiva. Så himla lätt är det inte att stå med en trasa i ena handen och en skurkäpp i andra handen hela dagen! Men pengar rullar in, jag har det kul på fina A-städ - ja, jag njuter typ!

Imorrn är det Fredag, igen - wiho! Veckorna går fort och jag hinner knappt med. Så imorrn nalkas partaj i Skellefteå, jag är på G!

Nu ska jag kika in till Syster sen ser vi vad kvällen har att erbjuda, kanske en "gybbe" eller två som min söta Bella hade sagt. Imorrn får jag träffa kidsen - tror jag ser mest fram emot det!
På tal om Bella så snackade jag med henne idag. Hon sa: Allåå, Ulla komma nart! Lav lo!
Oj vad jag älskar henne.

(Lägger in en bild från Stadsfesten. Kvällen när jag blev sminkad på make up store)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så sjukt vacker!

    2009-07-17 | 01:10:09
  • Eva Skarpsvärd säger:

    hey sweet. snart träffs vi, vi åker imorgon sebbe och jag.

    2009-07-21 | 11:03:17
    Bloggadress: http://evaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: