juliaskarp

juliaskarp

"fredagens uppdatering"

Kategori: Allmänt

här kommer den syster!

anlände till piteå idag efter en hård dag på "jobbet".. helgen har varit efterlängtad och firade den med en powernap efter maten :) nu ligger vi och ser let's dance och bara myser, precis som en bra fredag ska vara!

fick sms av pappa idag och jag måste erkänna att man saknar er redan efter några dagar, kärlek till er! hoppas du klickar in på min blogg mamma så du kan se det här :)

lite tidigare ikväll fick jag även sms av syster emma, konversationen såg ut såhär:

emma; hej syrrold! läg3t? :) love
julia; haha alltså syrrold :b gr8! själv? :) puss
emma; bra skit! samma här :) dock hungrig som en skabbräv men snart middag :)


redan vid första smset fick jag mig ett gott skratt, men när hon sedan var hungrig som en skabbräv var jag tvungen att skratta på riktigt! du e roli syster :) har även sms'at med pappa som har börjat avancera sig och göra smilegubbar när han skriver sms, det är ju ett stort framsteg! :)

näni, jocke lockar mig, bäst att kila! ha en bra helg allesammen, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: