juliaskarp

juliaskarp

27 januari

Kategori: Allmänt

ja, nog märks det att man inte är någon erfaren bloggare. råkade just fippla bort inlägget som jag skrev, bra juliaskarp..
så nu blev jag helt enkelt inte lika peppad på att blogga som jag var för några minuter sen, fååån..

dagen kortfattad - oförberett prov, sura lärare, irriterade kompisar (inkl. jag)

thank's god så mötter jag av söta rara bella i dörren, hon gör mig alltid lika glad, min lilla ängel.

snart kommer syster emma och det blir nice, palt till middag blir också nice - herregud detta är ju bara ordbajs
haha, vad klurig jag kände mig nu =)

nä, bella skriker på mig, tror hon vill kramas :) på återseende, roger över roger ut som syrran sa

ps, emala.devote.se - vi skiter i dagens hiss/diss idag va? ;) ds.


satt och pratade med ida idag om att jag faktiskt hade skapat en blogg och
att hon absolut var tvungen att lägga in den som favoriter när jag plötsligt
upptäcker att hon sover. sött =)

Kommentarer

  • ellan säger:

    du är king , haha roger och öppethus nog har vi våra stunder =))

    2009-01-27 | 19:53:00
    Bloggadress: http://hejjagheterelin.blogg.se/
  • e säger:

    hahaahahhaah dagen diss T, dagens diss jag har inte K ! ;D

    2009-01-28 | 14:51:27
    Bloggadress: http://emala.devote.se
  • ida säger:

    bubblan, äntligen har du skaffat en blogg, jag är så glad=) seriöst så var jag fan lik dig på den där bilden ;-D

    2009-01-28 | 20:10:46
    Bloggadress: http://iicla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: