juliaskarp

juliaskarp

right now

Kategori: Allmänt

jag fick ett sött sms idag som gjorde mig glad  - "jag saknar dig.."





Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag älskar cola - var det något nytt? nae, men jag är ärlig!

2. Jag har duschmani - jepp, minst en gång per dag, annars får jag panik. hatar orent hår!

3. Oboy är livets dryck - vare morgon i sjutton år har jag druckit oboy, morgon som kväll - me love

4.  Min syster är min bästa vän  - mjo, tro det eller ej men så äre. vi älskar varandra, ellerhur emma?

5. Jag gillar att mysa - jo, jag tror nästan jag föredrar mys än partaj, jocke har förvandlat mig till en enda mysbubbla!

6. Last but not least,  jag har en hatkärlek till emalas stjärt - den är så grymt fin, men den är inte min..

Kommentarer

  • Jockisss säger:

    haha, jag ser verkligen ut som ekorren i ice age ;D

    Tur att du är mysig babe, du är bäst.



    love and kisses, from jockas

    2009-02-17 | 20:00:48
  • emma säger:

    du är verkligen my soulmate, forever!

    2009-02-17 | 22:58:02
    Bloggadress: http://emmaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: