juliaskarp

juliaskarp

måndag

Kategori: Allmänt

ni trodde väl inte att jag hade glömt APU-LOOK-BILDEN? nejnej! i morse har jag varit lite seg, bihålorna värker och jag är förkyld. men fikat hos emma gjorde nog susen, det känns redan bättre! innan jag for hemifrån fick jag fick jag en riktigt kur av mamma, nässpray, bafusin, kungen av dannmark och extra!  inte för att jag vet om de två sistnämnda hjälper mot förkylning, men ändå! mamma är allt bra söt!





och just nu - nyduschad och mysig, så sitter jag bara och saknar minns prins - min joakim

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag saknar dig med prinsessan min! big love bobo!



    /bobbo

    2009-02-23 | 23:10:53
  • jocke säger:

    jag saknar dig med prinsessan min! big love bobo!



    /bobbo

    2009-02-23 | 23:12:24
  • denise säger:

    söööt julia :-)

    2009-02-24 | 00:37:50
    Bloggadress: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: