juliaskarp

juliaskarp

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag var det moster Ann-Mari's tur att få håret fixat! Hon blev som ny, jättefin.
Ännu en bra dag på salongen. Känner mig lite trött idag men trots det så har jag och mamma varit på en promenad. Nu är jag nyduschad och redo för sängen. Kanske inte riktigt ännu, men snart!

Snart är det helg igen. Redan torsdag imorgon, riktigt skönt må jag säga. På lördag är det "personalfest" med bastu, massage och julbord på laponia, can't be better!

Psst, miss you BFF (Best Friends Forever)! Även vackra Bella och Disa. Ses snart!
Kan inte släppa blicken från denna bild. Sara, fin som alltid. Sen lilla, söta Disa. Hon tar nog pris för sötaste bebisen i världen. Det tycker jag iallafall.

 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jättefina ju! Sara, she's a HOT MAMA minsann! :*

    2009-12-09 | 23:48:20
    Bloggadress: http://emmaskarpsvard.blogg.se/
  • julla säger:

    jepp, hon är typ, milf?!!

    2009-12-10 | 12:32:07
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se/
  • Sara säger:

    MEN VAD HÄNDER????

    Gaaahhh, varför ligger mitt tryne ute på bloggen?

    Jag är ingen Hot Mama eller en Milf, men jag är alltid din Bff!

    Love and miss U!

    2009-12-10 | 12:57:24

Kommentera inlägget här: