juliaskarp

juliaskarp

Måndag

Kategori: Allmänt

Tyvärr har jag glömt min överförings-sak i Skellyork så det blir dåligt med bilduppdatering i två veckor framöver. Tråkigt tycker jag, det roligaste är ju att uppdatera med bilder. Men men, får bli gamla godingar istället!

Har haft en lugn dag på salongen. Det märks att det är måndag, nästan inga folk ute på samhället.
Hoppas på mer långhåriga kunder imorrn!

Nu ska jag och mamma ut på en prommis, skönt att få lite frisk luft såhär på kvällen. Sen blir det nog ett varmt bad. Ha en trevlig måndags-kväll allihopa!

Jag och älskade mamma.


Kommentarer

  • Kusin Madelene säger:

    Och imorgon får Du boka in en promenad med kusinen... Pusspuss så länge!

    2009-12-07 | 21:43:53
  • Moster Berit säger:

    fin bild på dig och min älskade syster,kram

    2009-12-07 | 22:56:04

Kommentera inlägget här: