juliaskarp

juliaskarp

måndag den 27 april

Kategori: Allmänt

ojoj, vad jag är dålig på att blogga och uppdatera!
solens strålar drog sig tillbaka efter helgen och gav oss istället regn, vilket gjorde mig riktigt deprimerad.
men enligt mamma ska det bli en fin vecka och helg, och det ser jag fram emot!

och beslutsångest har jag också, och dåligt samvete. varför ska man ha så många alternativ och alla är så bra?
tur att jag bara har fina människor runt om mig i alla fall.

nä, nu är klockan sen och det är god natt för mig!
ska bara säga puss och god natt till prinsen, sen släcker jag lampan!
natti natti


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag kommer den 8 på kvällen :) saknar dig.

    2009-04-28 | 15:37:22
  • Anonym säger:

    from eva you know.

    2009-04-28 | 15:37:53
    Bloggadress: http://evaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: