juliaskarp

juliaskarp

todelo

Kategori: Allmänt

imorse när jag vaknade kändes det att det var fredag - freaky friday, ja kommer aldrig sluta älska dig!
dagen har gått bra, jag har klippt sara på skolan och resultatet blev jättebra tycker jag, hoppas du också
blev nöjd kusin!

ikväll har även syster kommit, känns skönt i hjärtat!
och jocke, känns också skönt!

ps. imorgon kommer även mamma och pappa till stan - helgen är fulländad! ds

imorgon ska vi vara lite babysitter åt bellabus, jag ser fram emot det!
ha en fortsatt mysig fredagkväll! pusshäj!



så här såg jag ut i morse, sunshine

Kommentarer

  • Berit säger:

    Jag ser att du kommer att ha hela familjen samlad under helgen,vad mysigt.Hon verkar vara ett riktigt chatm-troll lilla Bella,ge henne en kram från en tant i Luleå.Kram på dig också

    2009-04-05 | 08:29:53
  • Julia säger:

    Berit: Ja, vi har haft en mysig men fartfull helg med Bella-bus! Vi skickar massor med kramar tillbaka, kram på dig fina moster Berit!

    2009-04-05 | 16:10:46
    Bloggadress: http://juliaskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: