juliaskarp

juliaskarp

södra gatan

Kategori: Allmänt

har landat på södra gatan nu, känns lugnt och skönt även fast jag saknar family nr 2 redan!
tanken på att jag inte får träffa princess bella på nästan två veckor gör att mitt hjärta sticker till..
kommer att sakna hennes röst när hon ropar; "ULLA, ULLA!" nerifrån trappen medan jag klär på mig i mitt rum.
älskar dig busan!

har duschat och klätt mig i mjukiskläder bestående av mammas pyjamasbyxor vilket känns skönt, nu är det lov på riktigt. eller nästan i alla fall, imorgon kommer syster och då är cirkeln sluten äntligen! minns inte sist vi var hela familjen tillsammans hemma!



söta stina stekte på lektionen


jag och ida ska köpa en vagn av ica så vi slipper bära alla våra väskor
det funkade hur bra som helst, kolla bara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: